相信今個月大家聽度D流感新聞嘅死亡人數都已經覺得怕怕,  而我又好好彩咁中一招病左成個星期, 攪到我日日要戴住個口罩做人... 女人同口罩真係好難做度朋友重要加上月事... 唔想同大大嘅毛孔同油脂粒Say Hi 都唔得, 但我好興幸遇上 2 月份 Neo Deam Beauty Box ~
 

自從介紹過 Beauty Box 之後我自己都有訂, 而今期嘅Neo Deam Beauty Box 係 BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水!!

 

 
究竟 BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水係咩黎??
 
其實BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水就係近年好流行嘅肌底液, 肌底液顧名思義是給肌膚打底的營養液, 其實到左今時今日好多人都重係將肌底液跟精華素混淆.

 
肌底液主要為肌膚提供良好保濕環境,促進肌膚對後續精華素/ 面霜的吸收, 由其比我依D過左25歲嘅人, 肌膚細胞中的營養便會不斷流失, 當搽左好多野係塊面度都重發覺肌膚問題仍然無改善,就姐係表示肌底細胞已開始老化,係依個時候我地就要加入肌底液~
 
 而 BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水包含左細胞外基質天然元素 (專利配方), 能夠 100%與皮膚產生生物相容性,極易被皮膚細胞直接吸收, 所以比一般嘅肌底液更加快速發揮功效. 重能提昇肌膚細胞及組織的再生能力,並激活膠原再生,加速肌膚復原,有助減少療程所引起嘅敏感狀況。所以做完療程都可以用佢架!!
 
 

 
BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水一排排細細支( 1ml ), 每一支都有到期日保證新鮮!! 真係唔好睇少依 1ml 佢可以分早或晚用, 每次用半支, 我會用係洗面爽膚後、精華素面霜前, 但要記住因為昇華水成分活性高,開封後12小時一定用完

 

 
打開佢係透明水狀無色無味~ 朝早用半支之後可以用返原有嘅蓋反轉蓋返好~
 
 
係依個日日要戴住個口罩做人同係咁包雲吞嘅一個星期真係好意外, 雖然有油脂粒出現但毛孔明顯細左, 甩皮情況(紅圈位置)只有出現少少
 
 
 係依個星期入面我發覺搽上BIODERMA MATRICIUM® 注活細胞能量昇華水係未完全吸收晒前搽上精華素, 精華素係更易吸收~
 
真係唔好睇少依 1ml ~ 皇牌產品BIODERMA昇華水做到 2月25日咋!! 
 
平時一盒 30支裝嘅要成700蚊, 家下只要120蚊就可以買度15支~
 
快D CLICK 入依條Link入   http://bit.ly/1pgk9Qe  去訂購啦!!
 
始終早買早享受呀哈哈~


Fung Fung 發住咁多嗡 "Fung" 先~

 


以上內容只屬個人感受

 自掏荷包產品:
 
NEO DERM Beauty

 
 
歡迎邀約合作試用及出席活動


 

文章轉載至:http://fungfungmak.blogspot.hk/2015/02/2-neo-deam-beauty-box.html

arrow
arrow
    文章標籤
    bioderma matricium
    全站熱搜

    POSITIVE單身女生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()